Що робити якщо помилково виписали ще одну податкову накладну?

20.11.2017

Що робити якщо помилково виписали ще одну податкову накладну?

Якщо формуючи податковий кредит платник податку на додану вартість припустився помилки, то законодавством передбачено механізм її виправлення.

Для прикладу, у випадку помилкового складання двох податкових накладних на одну операцію з постачання товарів/послуг та реєстрації їх в Єдиному реєстрі податкових накладних, платник податку, з метою виправлення допущеної помилки, має право скласти розрахунок коригування. Такий розрахунок коригування також підлягає обов’язковій реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Але дану операцію має провести покупець (отримувач) товарів/послуг, з дотриманням визначених термінів реєстрації. Що стосується відображення показників за звітний період у декларації, то платник зазначає дані, які мають відповідати даним бухгалтерського та податкового обліку. Тож у випадку виправлення таких помилок,  обсяги постачання товарів/послуг та сума податку на додану вартість, вказані в другій податковій накладній, не відображаються в декларації.

Відділ комунікацій ГУ ДФС у Вінницькій області

 

Схожі статті:

Де декларуватимуть доходи громадяни-переселенці?
Де декларуватимуть доходи громадяни-переселенці?
Коли декларувати доходи необов’язково?
Коли декларувати доходи необов’язково?
Чи має право ФО – резидент на отримання податкової знижки за користування іпотечним житловим кредитом…
Чи має право ФО – резидент на отримання податкової знижки за користування іпотечним житловим кредитом…
Яким документом платник податку ФО може підтвердити суму сплачених відсотків по іпотечному житловому кредиту…
Яким документом платник податку ФО може підтвердити суму сплачених відсотків по іпотечному житловому кредиту…